Ads

Halaman

Selasa, 24 Mei 2011

Mak suka tengok aku berubah

Walaupun dia tak cakap dia suka/gembira tengok aku berubah,
tapi aku dapat lihat dari raut wajahnya..
Sejak kebelakangan ni aku banyak ambik buku agama bawa masuk bilik aku.. Buku yg panduan doa dan solat hajat.. dan lain2.
Oklah aku bukan nak hebohkan atau riak pasal ni.


Cuma benda ni sangatlah tak terlintas dalam fikiran aku langsung. Ia datang dgn tiba2. Dan aku tak mengaku lagi aku ni betul2 berubah, cuma perubahan tu dapatlah sikit.. sikit demi sikit..


Dengan bantuan rakan dapatlah dorang terangkan sikit bab senang2 je, melalui FB.
Teringat aku tentang story seorang pendakwah Indonesia yang gunakan saluran FB untuk berdakwah. So.. aku terhutang budi dgn FB. Walaupun FB Google Youtube dicipta yahudi, tapi kalau diguna dengan cara yang baik, ia dapat membawa kebaikan utk kite semua.



Ade doa yang aku search youtube je... aku tak reti baca arab.
So aku dengar je.. lepas tu aku search google ayat rumi.. so combine sekali memudahkan kerja menghafal. 



Ini baru permulaan...
Aku merasakan ni permulaan yg baik...
di masa depan, aku harap aku dapat menjadi umat yang beriman dan disayangi Allah, dan dijauhkan dan dihapuskan dosa lame..


Assalamualaikum...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan