Ads

Halaman

Isnin, 23 Mei 2011

Baju kemeja memang style

Ok skang aku nak bercakap bab fesyen.. 
aku suke bace majalah2 yang beritahu kite bab fesyen..
Tapi dalam post ni aku bukan nak cakap fesyen dari ape yang aku bace kat majalah.. tapi fesyen baju kemeja.
Baju kemeja selalu dikaitkan dgn lelaki kan. Tapi ade jugak utk girls.


Aku suke sangat baju kemeja ni. Bagi aku, kalo org lain melihat berpakaian camni, dia akan respek coz kemeja ni kalo zaman dulu, orang bangsawan je pakai baju ni. Tapi tanggapan org masih lagi terbawak ke zaman ni, orang akan respek kite lebih. Percayelah.


Selain ia berikan kite taraf ala bangsawan, ia juga ade style. Korang nampak matang bila pakai baju ni. Bercorak atau tidak terpulang, pade korang la. 

Bagi aku, mane2 pon boleh sebab semua nampak cantik. Tapi kalo yg bercorak petak2 atau ape2 je corak, selalunye harga dia mahal sikit. Ikut brand jugak la.




So korang boleh la try... bagi aku baju ni lagi cantik dari baju kurung atau kebaya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan