Ads

Halaman

Ahad, 22 Mei 2011

Kenduri pakai baju kurung?

Semalam.. Ahad...
Mak aku kejutkan aku. Dia ajak aku ikut pegi kenduri.
Alamak.. malasnye... aku paling tak suke kenduri..
Kalau kenduri di dewan mewah takpe..
ni kalau kenduri di pendalaman..
aku bukan tak suke kampung.. suke..
cume kalo kenduri di kampung ni tak minat la. 




Tapi secara generalnya kalo dah name pon kenduri aku memang malas nak pegi..


dan baju kurung? bukan style aku.. sori.
walau dipaksa pon aku takkan pakai. 
mak aku dah tentu suruh pakai lagi2 bila nak ke kenduri..
oh shit.. aku rasa cam nak pakai baju kemeja je pegi kenduri daripada pakai baju kurung.


So.. memang aku berkeras tak nak pegi kenduri tu..
last2 memang tak pegi...
Aku tak ingat kali terakhir aku pakai baju kurung. 
Hari raye?
Raye tahun lepas aku tak pakai. 
Tahun lagi lepas pon aku tak pakai.
Tak silap aku 2-3 tahun dah aku tak pakai haha. 


sekarang baju kurung masih ade dalam almari aku, cume semuanye dah sendat2. Mak aku selalu cakap nak beli baru tapi aku je tak izinkan sebab aku takkan pakai.


Bagi aku, bukan baju kurung je yang menampakkan kelembutan wanita si pemakai. 
Tapi banyak lagi baju lain yg menampakkan 
kelembutan keayuan.. si pemakai..
*tersedak



wahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan