Ads

Halaman

Khamis, 17 Mac 2011

Tak Ingin Tengok Drama Melayu Tv3

Kebanyakan drama2 melayu yang disiarkan tv3 ni memang dapat sambutan, sambutan dari golongan makcik-makcik. Anak muda boleh bilang lah. 


Drama cinta ke.. drama seram ke... drama aksi ke.. semuanya hampeh. Kalau korang biasa layan citer omputih tiba2 korang nak layan citer drama melayu memang korang takkan dapat FEEL punya. Feel tu tak sampai. Sebab memang ketara lah.. Bosan habis. Skrip pon macam budak tadika je buat.. jalan citer semua boleh dikatogerikan amatur..



Tapi tak semua drama melayu  hampeh. Aku bagi contoh satu drama ni yg penah jadi feveret aku dulu.
Nur Kasih, first aku dengar, aku nak naik muntah. Lepas aku tengok episode pertama dan kedua, aku rasa citer ni lain dari yg lain. Jalan citer dia buatkan kita nak tengok lagi next week. Itu antara drama yg terbaik la bagi aku. Drama yang lain melalut je lebih. 


2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. kalau ngkau dok Bangladesh @ India, ngkau akan suka citer Ayoub@Asmara...

    BalasPadam