Ads

Halaman

Khamis, 17 Mac 2011

Lelaki Selalu Terlepas

Laki selalu je terlepas.. faham maksud aku?
Ok aku bagi contoh, ada gambar perempuan ni pakai legging or apa2 saje.. tup tap.. tibe2 jadi topik hangat.. orang semua condemn. Persoalannya, nape perempuan asyik kena je?
Tak tutup aurat je mesti terus condemn, terus jadi isu...

Kalau laki tak tutup aurat, tak pernah langsung aku dengar jadi isu hangat.. malah tak penah langsung jadi isu.
Aku bagi contoh gambar ni..


Dua ekor mamats ni korang tak nak jadikan isu? Takpe.. sekarang ni aku pulak yang nak jadikan ini isu..
Orang melayu orang islam, pakai macam tu. Macam hampeh.

Jadi korang kalo nak provoke sape2, tolong lah adil sikit.. Jangan dalam otak nak memalukan kaum hawa saje. Jantan pon apa kurangnya.

1 ulasan:

  1. ok . ko cuba bilang dalam 10 orang perempuan berapa ramai yg tak tutup aurat . lepas tu ko bilag pulak dalam 10 org lelaki berapa ramai yg tak tutup aurat . stakat nak tgk perempuan freehair tu dah macam makan nasik tau . tiap2 hari . nak nampak lelaki pakai spender mcm dalam gambar ni ? baru sekali ko post ni aku nmpak .

    -no offence :)

    BalasPadam